اس ام اس

!!! همه چیز جز هیچی !!!

!!!!اینجا همه چیز درهمه!!!!

اس ام اس

می دونی وقتی خدا  داشت بدرقه ات میکرد بهت چی گفت؟

 

گفت:

جایی که میری مردمی دارد که میشکننت نکنه غصه بخوری من همه جا باهاتم.

تو تنها نیستی...

تو کوله بارت عشق می ذارم که بگذری،

قلب می ذارم که جا بدی،

اشک می ذارم که همراهی ات کنه

و مرگ که بدونی بر میگردی پیشم

 

 

میگن درد رو از هر طرف بخونی میشه درد ولی درمان رو از آخر بخونی میشه نامرد.

مواظب باش واسه دردت به هر درمانی تن ندی!!!

 

 

"سکوت" بهترین تفسیر  دوست داشتن است مهم در کنار هم بودن نیست مهم به یاد هم بودن است!!!

 

 

"بی بی" ها هم یه روزی "نی نی" بودند که گذشت زمان باعث جابه جایی نقطه هایش شد!!! 

 

 

چه عاشقانه نوشت شریعتی:

که من تو را دوست دارم وتو دیگری را و دیگری دیگری را، ودر این میان همه تنهای تنهاییم!!!

 

 

به یاد ندارم نابینایی به من تنه زده باشد.

اما هر وقت تنم به جماعت

نادان خورد گفتند: مگر کوری؟!!!

 

 

از تنها بودن راضی نیستم اما خوشهالم که با خیلی ها نیستم!!!

 

 

هر بار کودکانه دست کسی را گرفتم، گم شدم ! ترس من از گم شدن نیست! از گرفتن دستی است که بی بهانه رهایم کند!!!

 

 

هیچ انتظاری از کسی ندارم و این نشان دهنده قدرت من نیست!

مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است!!!



نظرات شما عزیزان:

مرادی
ساعت23:36---7 دی 1391
خوبه فیض بردیم.اس عارفانه خش بذاریدX

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 7 دی 1391برچسب:اس ام اس, ] [ 21:45 ] [ * پسر بد * ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه