گفتم .... گفت!!!

!!! همه چیز جز هیچی !!!

!!!!اینجا همه چیز درهمه!!!!

گفتم .... گفت!!!

گفتم : خسته ام؟

 

گفت : از رحمت خدا نا امید نشید (زمر/53)

 

گفتم : انگار مرا فراموش کرده ای؟

 

گفت : منو یاد کنید تا یاد شما باشم (بقره/152)

 

گفتم : تا کی باید صبر کرد؟

 

گفت : تو چه میدانی ! شاید موعدش نزدیک باشد(احزاب/63)

 

گفتم : چه دل بزرگی داری ! تو خدایی و صبور ! من بنده ات هستم و ظرف صبرم کوچک است یه اشاره ای کنی تمومه!

 

گفت : شاید چیزی که تو دوست داری به صلاحت نباشه(بقره/216)

 

گفتم : اصلا چطور دلت میاد؟

 

گفت : خدا نسبت به همه مردم (نسبت به همه) مهربان است (بقره/143) 

 

گفتم : دلم گرفته؟

 

گفت : (مردم به چی دل خوش کردن؟!) باید به فضل و رحمت خدا شاد باشند(یونس/158)

 

گفتم : اصلا بی خیال ! توکلت علی الله؟

 

گفت : خدا آنهایی را که توکل میکنند دوست دارد (آل عمران/159)

 

گفتم : خیلی چاکریم ! ولی این بار انگار گفتی : حواست رو خوب جمع کن !

 

گفت : بعضی از مردم خدا را فقط به زبان عبادت میکنند. اگه خیری به آنها برسد  آرامش پیدا میکنند و اگر بلایی سرشان بیاید تا امتحان بشوند رو گردان میشوند. ایشان خودشان در دنیا و آخرت ضرر میکنند (حج/11)

 

نظر یادتون نره !!!!

 

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 8 دی 1391برچسب:درد دلهای من ,,,, ] [ 15:0 ] [ * پسر بد * ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه